شریدر تک محور

شریدر تک محور نوعی از ماشین‌های خردکن پلاستیک تک شفت ما ماشین‌های بسیار قوی و قدرتمندی هستند که می‌توانند طیف وسیعی از مواد از جمله پلاستیک، چوب، کاغذ، منسوجات، لاستیک‌ها، زیست توده و غیره را به طور موثر خرد کنند. این به طور ویژه برای خرد کردن مواد ضخیم که در برابر برش بسیار مقاوم هستند مانند بلوک ها، کلخه پلاستیک، ورق های پلاستیکی، سطل ها و درام ها، انواع چوب، لوله های پلیمری اکسترود شده و غیره طراحی شده است.

شریدر تک محور ماشین سازی کارن از تیغه های منحصر به فرد و مربعی استفاده می کنند که به طور ایمن روی یک روتور بزرگ و بسته در یک آرایه پلکانی پیچ می شوند. همانطور که تیغه های روتور مربعی با گوشه های بیرون زده نصب می شوند، تیغه های دندانه دار در داخل محفظه برش نصب می شوند که به عنوان تیغه های ثابت عمل می کنند. بر خلاف چرخش در سرعت های بالا، آسیاب های پلاستیک، شردرهای تک شفت ماشین های برش نسبتا آرام و کندی هستند که بین 60 تا 100 دور در دقیقه می چرخند.

همانطور که مواد به خردکن وارد می شود، یک کشو هیدرولیک، مواد را به سمت روتور فشار می دهد، جایی که به طور مداوم برش داده می شود تا زمانی که به اندازه دلخواه که توسط فیلتر صفحه ی توری که در زیر محفظه برش تعبیه شده است برسد. این مواد تا زمانی که به اندازه کافی کوچک باشد که از طریق این فیلتر صفحه ریزش کند به خرد شدن ادامه می یابد.

از آنجایی که دستگاه های شریدر تک محور ما اغلب در مقابل سخت ترین کارها قرار می گیرند، در چارچوب و ساختار دستگاه های خردکن ما از ورق های ضخامت بالا استفاده می شود. تیغه های مربعی تقویت شده اند و فقط از فولاد با کیفیت MF2 برای اطمینان از کند نشدن استفاده می شود. بسته به ظرفیت مورد نیاز شما، ما انواع شریدر تک محورهای استاندارد را برای شما ارائه می دهیم.

تفاوت شردر تک محور و شردر دو محور

امروزه به طور کلی دو نوع دستگاه شریدر در بازیافت پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، شریدر های پلاستیکی تک شفت یا شردرهای پلاستیکی دو محوره. در حالی که هر دوی آنها می‌توانند پلاستیک‌های حجیم و بزرگ را خرد کنند، خردکن‌های تک محوری برای کنترل بهتر قطعات جامد و ضخیم مانند کلوخه های پلاستیک، رانر، پالت‌ها و حتی چوب، شاخه‌ها و مواد بسیار سخت مورد استفاده قرارمی گیرد، در صورتی که شریدر های دو شفت برای برش مواد پلاستیکی استفاده می کنند و برای جابجایی حجم زیادی از پلاستیک های توخالی و سبک مانند فیلم های پلی اتیلن، لوله های PP، دبه و بطری های HDPE و حتی تایرهای لاستیکی، قطعات خودرو و زباله های الکترونیکی مناسب تر هستند.

ویدیو

گالری تصاویر

شریدر تک محور ماشین سازی کارن
شریدر تک محور ماشین سازی کارن
شریدر تک محور ماشین سازی کارن
شریدر تک محور ماشین سازی کارن
شریدر تک محور ماشین سازی کارن
شریدر تک محور ماشین سازی کارن
شریدر تک محور ماشین سازی کارن
شریدر تک محور ماشین سازی کارن