کندر آلفا

همانطور که می دانیم یکی از روش های سنگین سازی فیلم های پلاستیک مانند نایلون ها، نایلکس ها و سلفون ها به روش سنگین سازی با دستگاه کندر می باشد، که این سنگین سازی پیش نیاز پخت مواد در مرحله گرانول سازی در دستگاه های اکسترودر می باشد.

از کار برد های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تبدیل هرنوع فیلم یا ورقه پلاستیکی نرم و سخت P.A ،P.P ،P.E ،PVC از قبیل نایلون، نایلکس، سلفون، نخ، طناب، گونی، الیاف، نوار تیپ و … به ذره های ریز و سنگین شده
  2. خرد کردن انواع ورقه و فیلم های پلیمری
  3. مخلوط کردن، خشک کردن و گازگیری انواع پلیمر ها
  4. مصرف کم برق نسبت دستگاه های سنتی، فضای کمتر، استهلاک بسیار پایین و بازدهی بالا
  5. عدم تغییر رنگ و شکست ساختار مولکولی مواد و در نتیجه افت کیفیت

شرح عملیات دستگاه:

ابتدا ضایعات خرد شده و شسته شده در داخل دستگاه ریخته می شود و ابتدا توسط تیغه ها خرد می شود. در مرحله ی بعدی بر اثر اصطکاک و حرارت بالا (همچنین در دستگاه های دو لایه که دارای روغن داغ با دمای بالا هستند به کمک گرمای موجود در دستگاه)، مواد به حالت خمیری شکل در می آید، سپس با اضافه کردن مقداری آب، مواد از حالت خمیری شکل به حالت ذره های سنگین شده در آمده و با باز کردن شیر پنوماتیک از دریچه ی تخلیه خارج می شود.

تیغه های دستگاه :

تیغه های کندرهای سری GRM یا همان طرح آلمان به گونه ای طراحی شده اند که به محض ریختن پوشال از فیلم های پلاستیکی در دستگاه آن ها را خرد می کند. این تیغه ها از جنس فولادهای خاصی ساخته شده است که در عین حال که دیر کند می شود، به آسانی می توان این تیغه ها را تیز کرد.

سایر مزیت های دستگاه :

دریچه تخلیه کندر های آلفا ماشین سازی کارن به صورت پنوماتیک بوده و فرآیند تخلیه آسان انجام می شود.

همچنین در صورت نیاز و بررسی با مواد مورد سنگین سازی شما تیغه های مختلفی را ماشین سازی کارن پیشنهاد خواهد داد که کمترین استهلاک و بیشترین ظرفیت تولید و بازدهی را داشته باشید.

جدول فنی

جدول فنی کندر آلفا ماشین سازی کارن

ویدیو

گالری تصاویر

کندور آلفا ماشین سازی کارن
کندور آلفا ماشین سازی کارن
کندور آلفا ماشین سازی کارن
کندور آلفا ماشین سازی کارن
کندور آلفا ماشین سازی کارن
کندور آلفا ماشین سازی کارن
کندور آلفا ماشین سازی کارن
کندور آلفا ماشین سازی کارن