خشک کن حرارتی مارپیچ

خشک کن حرارتی مارپیچ یکی از مهمترین دستگاه های خطوط بازیافت بخصوص شست و شو و بازیافت فیلم های پلاستیک چون نایلون، نایلکس، سلفون، گونی و ... می باشد. ماشین سازی کارن در ظرفیت های بالای 150 کیلوگرم بر ساعت برای خشک کردن کامل مواد پلاستیک مورد بازیافت این نوع خشک کن ها را پیشنهاد می دهد.

در ظرفیت های بالای 150 کیلوگرم برای فیلم های پلاستیکی، از مشکلات ایجاد شده در خشک کن های حرارتی لوله ای می توان به مواردی چون: گیرکردن لوله ها، عدم خشک شدن، سوخته شدن مواد و چسبندگی درون لوله (ته دیگ شدن) عدم تبخیر کامل آب اشاره کرد.

خشک کن حرارتی مارپیچ با مشخصات و ابعاد مختلف برای ظرفیت های مختلف و همچنین نوع پلاستیک های مورد بازیافت طراحی شده و افتخار این را داریم که اعلام کنیم این دستگاه با عملکرد بالای 99% پاسخ گوی این صنعت بوده و هیچ محدودیتی برای خشک کردن مواد ما نخواهد داشت.

روش کارکرد خشک کن حرارتی مارپیچ

عملکرد این خشک کن وابسته به دو عامل اصلی است. اولین عامل اصلی این دستگاه تعدد مارپیچ هایی است که در عرض دستگاه به صورت رفت و برگشت موارد را انتقال داده و مسیر حرکت مواد را برای ما بالا می برد، همچنین این مارپیچ ها با هم زدن و انتقال موارد در مسیر خود باعث تسریع در عملکرد خشک کن می شود.

عامل اصلی بعدی دمش باد گرم با جت هیترهای اتوماتیک ماشین سازی کارن می باشد. این جت هیترها بنا بر ظرفیت تولید و حجم گرمایش مورد نیاز مد نظر گرفته می شوند و با دمش بسیار زیاد باد گرم باکس زیر دستگاه را کوره می کنند. همچنین فن های هواکش در باکس کوره ی زیرین دستگاه به انتقال باد کمک خواهند کرد.

با چرخش مواد رون سیلندر های توری گالوانیزه با پانچ 2.5-4 میلیمتر، هوای گرم تولید شده جت هیترها به همراه دمش باد فن های باکس کوره ی زیرین هوای گرم را از سوراخ های سیلندر مارپیچ ها به بالا هدایت نموده و پلاستیک ها در مسیر حرکت مارپیچ ها که در حال هم خوردن مواد ما هستند، با هوای گرم تماس پیدا کرده و خشک می شوند.

در بازار اصطلاحا به این نوع خشک کن منحصر به فرد ماشین سازی کارن، خشک کن نایلون نیز گفته می شود.

جدول فنی

جدول فنی خشک کن حرارتی مارپیچ ماشین سازی کارن

ویدیو

گالری تصاویر

خشک کن مارپیچی کارن
خشک کن مارپیچی کارن
خشک کن مارپیچی کارن
خشک کن مارپیچی کارن
خشک کن مارپیچی کارن
خشک کن مارپیچی کارن
خشک کن مارپیچی کارن
خشک کن مارپیچی کارن